Четвер, 25.04.2024, 15:30
Вітаю Вас, Гість

Методична скарбничка

Методична діяльність у закладі дошкільної освіти    це  цілісна система взаємоповязаних заходів, яка грунтується на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової  майстерності педагогів, на розвиток творчого потенціалу кожного педагога, педагогічного колективу  з метою підвищення ефективності освітнього процесу.

  Пріоритетними напрямками  в методичній роботі з педагогами є:

  • використання та впровадження інтерактивних форм методичної роботи;
  • впровадження ефективних сучасних інноваційних технологій, нових форм діяльності закладу в умовах модернізації дошкільної освіти;
  • використання інформаційно-комп’ютерних технологій в практиці роботи дошкільного закладу.

        Осередком здійснення освітнього процесу та роботи з педагогами  в ЗДО є методичний кабінет.

Структура  методичної роботи у ЗДО:

1.Педагогічні ради.

2.Інформаційно-консультативі дні

3.Педгодини

4.Педагогічні читання

5.Творчі групи

6.Семінари-практикуми

7.Тренінги

7.Майстер-класи

8.Колективні перегляди.

9.Самоосвіта

10.Атестація

11.Наставництво

Науково-методична проблема ЗДО

  Удосконалення роботи педагогічного колективу щодо надання дітям якісної дошкільної освіти із забезпеченням компетентнісного та ціннісного  розвитку дитини в умовах комфортного освітнього середовища  на засадах впровадження сучасних освітніх технологій   та педагогіки партнерства.

Приорітетні  завдання  на 2021/2022 н.р.:

1.  Створення оптимальних умов для отримання дітьми якісної дошкільної освіти, враховуючи зміст і завдання освітніх напрямків оновленого стандарту БКДО та методики EСERC -3  як методики моніторингу якості освітнього середовища.

2. Спрямувати освітню діяльність педагогічного колективу на розвиток культури  інженерного мислення   у процесі    конструктивної  та експериментально –дослідницької  діяльності як складової STREAM - освіти в умовах компетентнісного,  інтегрованого освітнього  процесу.  

3. Продовжити роботу щодо реалізації освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» оновленого  БКДО щодо  на формування предметно -практичної,  технологічної компетентності  дошкільників  на засадах діяльнісного підходу.

Структура методичної роботи у ЗДО «Розвивайко» на 2021-2022н.р.

Проблемний семінар  « На шляху до якісного дошкілля"» (Вересень);

Семінар-практикум «Сучасні підходи до предметно-практичної діяльності»  (Жовтень-листопад);  

Консультпункт "Азимут" з проблеми оновленого Державного стандарту (Базового компоненту дошкільної освіти)сучасні підходи до його реалізації;

Творча група "Пошук" з проблеми розвитку інженерного мислення дошкільників як складової STREAM -освіти упроцесі експерементально - дослідницької діяльності;(Вересень, січень, квітень)

Педагогічні наради:

  • Настановча: Оновлений БКДО- нові пріоритети діяльності.(Серпень)
  • Тематична: Модернізація роботи педагогічного колективу, спрямованої  на формування предметно-практичної,технологічної компетентності дошкільників у світлі оновленого БКДО; (Листопад)
  • Тематична:  Культура інженерного мислення:сучасні підходи;(Лютий)
  • Підсумкова: На шляху до якісної дошкільної освіти. Результат роботи ЗДО - життєва компетентність дошкільника.(Травень)

Колективний перегляд організованої  освітньої діяльності:

Майстер-клас вихователів «А я роблю так»

ПЕРЕЛІК  навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України   для використання у закладах дошкільної освіти  у 2021/2022навчальному році

Освітній процес у ЗДО здійснюється за програмами:
-    комплексні
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Білан О. І, Возна Л. М., Максименко О. Л. Лист МОН від 23.05.2017 № 1/11-4988

-    парціальні
«Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку.» Парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Гавриш Н. В., Пометун О. І. Лист ІМЗО від 12.02019. № 22.1/12-Г-46

  • Методична робота базується на принципах:

  • гуманізм, демократизм
  • педагогічна співпраця з вихователями;
  • робота в режимі довіри, доброзичливості;
  • творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
  • допоміжно – результативний контроль;
  • надання вихователеві права вибору;
  • системність методичних заходів;
  • щоденна допомога.
  • Основні напрямки методичної роботи:​​​​​
  • Спостереження за освітньо  – виховним процесом, виявлення недоліків, попередження помилок, надання допомоги вихователям;
  • Забезпечення фахового зростання педагогів;
  • Плекання кращого педагогічного досвіду;
  • Ознайомлення колективу з методичними новинками;
  • Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок;
  • Підготовка та проведення методичних  заходів;
  • Розробка методичних рекомендацій;
  • Планування, фіксування, аналіз, звіт.

 Етика для працівників дошкільного закладу.

  • Праця в дошкільному закладі вимагає особливої поведінки:
  • Відданість справі, любов до дітей.
  • Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага, увічливість, витримка, чуйність, співчуття.
  • Мати достоїнства, гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами,у поведінці,повазі одне до одного.
  • Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості, насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому: роботі, стосунках, адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.
  • Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.      
  • ІННОВАЦІЙНА  СКРИНЬКА ЗДО

 НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ   

АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 

Перспективний план

Список педагогів , що атестуються у 2021р

Творчий звіт педагогів на педагогічній раді №3

    23.02.2021р у закладі відбулося засідання педагогічної наради №3 на тему «Шляхи вдосконалення математичної освіти дошкільників».

     На педраді було заслухано  творчі звіти педагогічних працівників за науково-методичними проблемами педагогів, що атестуються.

       Педагоги Жадько Ю.Г, Хашаба Т.В та Будакова О.П презентували свій досвід роботи та представили свої практичні доробки  для роботи з дітьми та педагогами.

  

 

  

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ У ЗДО

Тренінг для вихователів за оновленою програмою "Впевнений старт"

 Семінар - практикум для педагогів за технологією "Шість цеглинок"

   Семінар -практикум "Ігрова діяльність у освітньому процесі"

 Семінар - практикум за оновленим Державним стандартом Базовим компонентом дошкільної освіти

  Педагогічна нарада на тему "Виховання здорової дитини в сучасних умовах закладу дошкільної освіти та родини."27.11.2020р

Педагогічна нарада на тему "Шляхи вдосконалення математичної освіти дошкільників"23.02.2021р

Тиждень педагогічної майстерності 24.01 - 11.02.2022р

      SТRЕАМ - освіта — новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування у дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлює їх з інформаційно -комунікаційними технологіями; розвиває уміння експериментувати, конструювати; навчає дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва.

   Педагогічний колектив нашого закладу в поточному навчальному році використовує дану інновацію під час освітнього процесу та зацікавлює своїх вихованців   до цілісного пізнання довкілля в ігровій формі.  Творчо та креативно педагоги створюють умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії.

       У рамках тижня педагогічної творчості вихователі закладу ділилися досвідом по використанню SТRЕАМ - освіти через різні види діяльності: сенсорно-пізнавальної, експериментально -дослідницької, пізнавально-інтелектуальної, ігрової та мовленнєвої. Під час освітньої діяльності «Подорож магнітним королівством» (вихователь середньої групи Джеранова М.В.), «Пригоди з динозавриком Діно на планеті динозаврів» (вихователь старшої групи Будакова О.П.), «На гостину до зайчика» (вихователь групи раннього віку Нікітко Л.В.), «Подорож до Пісочної країни» (вихователь молодшої групи Савіна А.І.), «Подорож до казкової країни» (вихователь молодшої групи Литовченко Л.М.) педагоги повели своїх вихованців у цікаві «освітні подорожі». Разом з вихователями малята у створених осередках  «планети динозаврів» , проводили палеонтологічні дослідження, в експериментально-дослідницькій лабораторії «магнітного королівства» досліджували властивості магніту, у «піщаній країні» вивчали властивості піску, у «казковій країні»  малята використовували  свої мовленнєві здібності для  створення книги, у сенсорно-пізнавальному осередку діти раннього віку допомагали зайчику  вирішити завдання, працюючи з бізібордами,  бізібоксами та іншими сенсорно-пізнавальними посібниками.  Створені  осередки, посібники та  впровадження їх в освітній процес допомагає  педагогам залучити дітей до цілісного пізнання Всесвіту, викликає у них бажання самостійно гратись з дидактичним матеріалом, розвивати їх сенсорні здібності, логіку, мислення, фантазію.