Субота, 20.04.2024, 14:11
Вітаю Вас, Гість

Наші досягнення

ПРІОРИТЕТНИМ  НАПРЯМКОМ РОБОТИ ПЕДКОЛЕКТИВУ  Є ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТОК ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В.В.ВОСКОБОВИЧА
«КАЗКОВІ ЛАБІРИНТИ ГРИ»

ТЕХНОЛОГІЯ ЗАБЕЗПЕЧУЄ  розвиток :

пізнавального інтересу, бажання і потреби пізнати нове;
-  спостережливості, дослідницького  підходу до явищ і об'єктів довкілля;
-  уяви , креативного мислення;
-  емоційно-образного  і   логічного початку;
-  формування базисних уявлень про  світ , мовленнєвих вмінь;
-   інтелектуально - творчий  розвиток  дитини у грі.
ПРОЕКТ «Країна Розвивалія в садку і в родині – для успішного розвитку дитини»
 Мета проекту: створення особистісно зорієнтовного освітнього простору,  спрямованого  на підтримку розвитку кожної дитини і стимулювання її потреби до самореалізації через  впровадження технології В.Воскобовича “Казкові лабіринти гри”.
- Кінцевий результат проекту:  успішний розвиток дошкільника засобами гри через  впровадження технології В. Воскобовича.
Проміжні результати проекту:
- Створення оптимального розвивального середовища в ЗДО та в родині
- Створення виховної системи «Дитина і гра».
- Впровадження нових форм і методів педагогічного супроводу особистісного розвитку дитини - дошкільника.
- Моніторинг ефективності результатів педагогічного супроводу особистісного розвитку дитини, виявлення позитивних і негативних моментів в організації та проведенні заходів.
Організація  інноваційної діяльності
Аналітико - діагностичний та підготовчий етап
1. Ввідне діагностування.
2. Обговорення проекту «Країна Розвивалія в садку і в родині – для розвитку дитини» та конкертизація завдань.
3. Аналіз навчально-матеріальної бази ДНЗ.
4.  Проблемний семінар:
-  „Розвивальні ігри: проблеми, досвід, перспективи».
-   Створення інформаційно-довідкового куточка;  опрацювання  літератури з даної проблеми.
Семінар-практикум: “Розвивальні ігри  у роботі з дошкільниками: зміст, методика проведення” (моделювання в групах)
5. Робота творчої групи:
-створення ігротеки Воскобовича та розвивального середовища «Фіолетовий ліс»
-розробити перспективний план щодо  використання ігор В. Воскобовича  для різних вікових груп ( з урахуванням тематичних  тижнів)
Створення предметно-ігрового розвивального середовища
Ігротека  В.Воскобовича в ЗДО
Створюємо домашню ігротеку.
Акція «Персонажі  та ігри Воскобовича – своїми руками»
Ігри на розвиток математичних здібностей
Рахунковозик, Кораблик  Хлюп  - хлюп,Чарівна вісімка, Геоконт
Ігри на розвиток твочого конструювання
Двоколірний квадрат, Чудо хрестики,Чудо - соти.

           Фіолетовий ліс пахне чарами пізнання,

Креативністю пахне, дарує знання,

Під кущем ховається Розвивайко,

На малечу чекає кмітливий Пізнайко.

Гео Метр хитро оком моргає,

У  Палац Геометрії нас закликає.

Мудрі Сови широко крила розкрили,

Щоб ми з ними в політ пізнання полетіли.

  У Фіолетовім лісі лабіринти казкові,

Геоконти сховалися  тут  загадкові.

«Теремки», що навчають читать –

Фіолетовий ліс розвиває малят

“Місто папуг Говорунчиків”

На головній площі    міста є “Цифроцирк”

Персонажі: папуги Еник та Беник., Магнолик – нолик,

Філімон Коттерфілд та звірята - цифрята                                               

  Ігри:   “Шнур  - витівник”, “Чарівна вісімка”,

“Конструктор цифр” ,”Математичні корзинки”,

“Прозора цифра”, “Счетовозик”       

“Чудо – острови”

 Персонажі: бджілка  Жужа,  китеня Тимошко, галчонок Каррчик, Краб Крабич, Гусь  Капітан, Ведмедик Мишко

Ігри: “Чудо –соти” , “Чудо – хрестики”

“Озеро Айс”

Персонажі: Невидимка Всюсь

 Ігри: - “Кораблик Плюх – Плюх”, “Кораблик  Хлюп –Хлюп",“Прозорий квадрат”, “Прозора цифра”,“ Доміно”

 “ Килимкова галявина“

Персонажі:Реп’яшок, гусеничка Фіфа.

Ігри: Конструктор букв “Ігровізор”, “Теремки”,“Шнур  - витівник”,

“Галявина Золотих плодів"

Персонажі: павук Юк з павучатами Фантик, Ромбик,Плюсик,Питянячко, гномики Розділяй – Обєднай,Крути – Верти. Ігри:  “Геовізор” та  “Геоконт”.

“Галявина Чарівних квітів”

Персонажі: дівчинка Частинка 

Ігри:“ Чудо – квіти”

“Країна Муравія”               

Персонажі: королева Мурана

Ігри: “Лабіринти цифр”, “Лабіринти букв”

МЕТОДИЧНА РОБОТА   на  різних етапах реалізації проекту

ШКОЛА ГРИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ:   ” ЗНАЙОМТЕСЬ: ІГРОВА ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО - ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ”КАЗКОВІ ЛАБІРИНТИ ГРИ” В.ВОСКОБОВИЧА”;“Вплив розвивальних ігор В.Воскобовича на інтелектуально-творчий розвиток дитини” та ін.

 ТРИБУНА ПОШУКУ: ” ТЕХНОЛОГІЯ  В.ВОСКОБОВИЧА “КАЗКОВІ ЛАБІРИНТИ  ГРИ”: шлях до успіху.

ЗАХИСТ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ:
-  використання ігор  В.Воскобовича в різних вікових групах,
-   конспектів занять з використанням технології «Казкові лабіринти гри.
 
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ: 

Формування педагогічної компетентності щодо розвитку ігрових навичок у дітей при впровадженні технології “Казкові лабіринти гри”.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ ”ТИЖДЕНЬ ГРИ В ГРУПАХ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІГОР В.ВОСКОБОВИЧА”
 МАЙСТЕР-КЛАС  «Таємниці  Фіолетового лісу».Моделювання фрагментів занять «Ми не просто  в ліс прийшли, ми відкрили  в казку двері».

ФЕСТИВАЛЬ ТВОРЧОСТІ  “СЕКРЕТИ КАЗКОВИХ ЛАБІРИНТІВ ГРИ”.
Логіко - математичний розвиток дітей з використанням ігор В.Воскобовича: аспекти методичної роботи

Чарівна Поляна золотих плодів: аспекти розвитку дитини                       

 Льодинки з чарівного озера Айс – це здорово!

Чарівні перетворення квадрата.

На гостині у Ворона Метра.
Презентація логіко-математичних ігор для дітей різного віку
Захист  конспектів пізнавально-розвивальної діяльності з  пріоритетом  логіко-математичного розвитку дитини з використанням ігор В.Воскобовича
 

МАЙСТЕР-КЛАС вихователя Хашаби Т.В. з проблеми   “ СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЛОГІКО - МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ДИТИНИ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ”

Граємо з дитиною всією родиною:

Школа гри: «Секрети лабіринтів гри, або вчимося гратися у дітей»

Тренінги  «Граємо з дитиною  всією родиною»

Реклама власних ігор (за методикою В.Воскобовича)

Оформлення фотостенду «Диво-ігри В.Воскобовича»

Родинний майстер-клас «Ігри В.Воскобовича – це здорово!»

Анкетування батьків «Ігри Воскобовича і розвиток дитини».