Субота, 27.04.2024, 05:25
Вітаю Вас, Гість

             Однією з основоположних цілей   сучасного суспільства є формування особистості, що має розвинену   духовність, основи якої закладаються ще в дошкільному віці.

          Важливу роль у духовному становленні  осбистості відіграє музика. 

  “ Пізнання світу почуттів неможливе  без розуміння й переживання музики,  без глибокої духовної потреби слухати  музику і діставати насолоду від неї",  - писав В. Сухомлинський.

          Серед предметів естетичного циклу  музика найбільше стимулює до творчої  діяльності, сприяє формуванню  пізнавальних та емоційно - мотиваційних  функцій, розвитку творчого мислення,  здібностей, комунікативності, а також  позитивних якостей характеру:  систематичності, працьовитості, наполегливості у досягненні мети.

           Музика є мовою серця, найніжніших   почуттів, світу емоцій людини. Вона дає  людині поштовх для  внутрішнього переживання і уяви. Це внутрішнє відчуття та переживання викликає бажання передавати музику  в дії, міміці, жестах, рухах, співі, грі, створювати нові художні образи. Музика, особливо співи, поліпшують мову дітей. Крім того, слова в пісні            підпорядковані певному ритму,  що також допомагає вимові важких звуків і складів.  Музика - могутнє джерело думки.  Без музичного виховання неможливий  повноцінний розумовий розвиток дитини.          Першоджерелом музики є не тільки   навколишній світ, а й сама людина, її   духовність, мислення і мова.  Музичний образ по-новому розкриває  перед людьми особливості предметів  і явищ дійсності. Дитина творить словом, черпаючи в навколишньому світі матеріал для нових уявлень і роздумів.Тому музичне виховання є могутнім засобом, який сприяє всебічному і   гармонійному розвитку особистості.

Основні завдання музичного виховання

Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.

Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними  творами і використовуваними  засобами виразності.

Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами  музичної грамоти. Все це дозволить  їм діяти усвідомлено, невимушено,  виразно.

Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність  рухів. Якщо в цьому віці дитини  навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх його  здібностей.

Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній  для дітей діяльності, як передача  образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх  і драматизації. 

 

Участь у міських,  обласних заходах

  • Обласний конкурс колискової пісні,м.Чернігів
  • Фестиваль дитячої творчості,м.Ніжин
  •  Міський захід до Дня Огірка
  •  Конкурс  колядок та  щедрівок
  •  День Дошкілля
  •  День захисту дітей