Субота, 04.05.2024, 02:56
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Березень » 29 » Майстер - клас Вакулік В.М. музичного керівника
10:49
Майстер - клас Вакулік В.М. музичного керівника

Шлях до творчості

     

       На базі  дошкільного навчального закладу № 23 «Розвивайко» (директор Василенко Л.В.) відбувся майстер-клас  з  проблеми «Розвиток творчої особистості дошкільника через впровадження елементів Орф-педагогіки»  творчого музичного керівника Вікторії Миколаївни Вакулік,  дипломанта Всеукраїнських конкурсів «За диригенським пультом – немовля»,  «Музичні лайфаки від профі».

     Учасники майстер - класу – музичні керівники закладів освіти міста – мали змогу почерпнути із «творчої скарбнички» педагога секрети  майстерності щодо реалізації актуальної проблеми сьогодення -  розвитку творчості, здібності дітей до  імпровізації, уміння фантазувати, бачити і чути навколишній світ по-своєму, реалізації завдань поліхудожнього розвитку  засобами   інтеграції  мистецтв  - танцю, співу, гри на музичних інструментах, театру.

        Презентуючи методичні рекомендації «Шлях до музики», розроблену систему домінантних занять з творчого музикування,  орієнтовне перспективне  планування освітньої  роботи з музики з використанням елементів методики Карла Орфа,  добірку авторських вправ та пісень для розвитку дошкільників, авторську програму оркестрового гуртка «Домісолька» за методикою К. Орфа, Вікторія Миколаївна не тільки демонструвала власну інноваційну діяльність, а й широко залучала колег до виконання творчих завдань, без яких  жодне заняття з дітьми  не буде сучасним і розвивальним.  

       Особливий інтерес викликав практичний показ роботи  педагога з розвитку творчих здібностей дітей під час музикування на нетрадиційних інструментах, які виготовляє разом з дітьми та батьками;   авторський підхід до використання  методів Карла Орфа, таких як метод "малювання голосом",

метод мовної поліфонії, музика мого тіла,  озвучування віршів,  створення музичної партитури вірша, що спрямовані на розвиток музичного мислення та творчої уяви дітей,  використання авторських музично-дидактичних ігор, що сприяють  розвитку музичних здібностей дітей, емоційного світу дітей, навиків  спілкування і співпраці.

       Маленькі вихованці радо і вправно  долучалися до спільного виконання з  педагогом інструментального твору, вокально ритмо-мелодійної  та пластичної імпровізації, що  передбачає створення образу музичного твору в русі, почували себе справжніми артистами, а  їх керівник   був справжнім актором великого педагогічного дійства.

      З нагоди Міжнародного дня театру музичні керівники обмінялися досвідом роботи з  організації театралізованої  діяльності, яка  цілісно впливає на особистість дитини, активізує наявний у неї творчий потенціал; створює умови для соціалізації; допомагає усвідомленню почуття задоволення від успіху.

Переглядів: 486 | Додав: dnznizhyn23 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar